Send en melding til NextGenTel

Hvis du har en henvendelse til Kundeservice angående ditt abonnement, bør denne sendes fra MinSide på våre nettsider eller i appen. Forespørsler om informasjon eller endringer på et abonnement, sendes via MinSide. Behandlingstiden vil da vanligvis være maksimalt to dager.


Logg inn på MinSide her



Hvis du ikke kan logge inn på MinSide, kan du alternativ benytte skjemaet på denne siden til å sende en melding til Kundesenteret. Vi gjør oppmerksom på at behandlingstiden når du benytter dette skjemaet er ca. syv virkedager.
OBS! Henvendelser sendt via uinnlogget skjema kan i noen tilfeller bli avvist av personvernhensyn.





    Fyll ut skjemaet så detaljert som mulig, slik at henvendelsen kan behandles korrekt. Normal svartid vil være 7 virkedager.
    Vi sender en kopi av henvendelsen til din epostadresse.


    Vi sender svar på denne henvendelsen til epostadressen oppgitt i dette skjemaet eller til adressen tilhørende abonnementet.