Søk på nextgentel.no

Kontakt Kundeservice

Telefon 07979

eller 55 52 79 79
Mandag - Fredag: 9 - 21
Lørdag: 10 - 18
Søndag: Telefon stengt
(12-18 via Min Side og i sosiale medier)

Ringe fra utlandet?

Se mer kontaktinformasjon


Bedriftskunder
Telefon 07978 (hverdager 8-16, lørdag stengt)

Send kontaktskjema

Chat med oss

Chat er tilgjengelig:
Mandag - Fredag 08 - 21
Lørdag 10 - 17

Send kontaktskjema

Send kontaktskjema

Du kan sende oss en skriftlig melding via kontaktskjema.

Trenger du hjelp med bredbåndet?

Se nextgentel.no/hjelp

Automatiske tjenester

Selvbetjente tjenester som bestilling av nytt passord og gjenåpning av stengt bredbåndslinje er tilgjengelig døgnet rundt. Ring 07979.

Kundeombud

Har du et glimrende forslag til forbedring som du brenner inne med?

Eller har du synspunkter på noe du mener NextGenTel bør endre umiddelbart?

Vi oppfordrer deg til å kontakte vårt Kundeombud.

Facebook og Twitter

Vi er tilgjengelige både på Facebook og Twitter.

Vi svarer så snart vi kan hverdager 08-21 og lørdager 10-17.

PS! Kundenummer og annen personlig informasjon bør sendes som direktemelding.

Siste oppdateringer

NextGenTel på Facebook Besøk oss på Facebook - da er du alltid oppdatert, og kan være med i konkurranser og delta i utprøving av nye produkter!

NextGenTel @NextGenTel @minerinnorway Dette må vi få sjekket. Sender du en PM med iformasjon og gjerne hvilke nummre som blir ringt? //Sara 05.12. kl 20:18

Hva koster det å ringe til NextGenTel?

Du betaler ordinær pris for femsifrede nummer når du ringer kundeservice på 07979. Har du fasttelefon eller mobil fra NextGenTel, betaler du samme pris uansett hvilket abonnement du har; 0,89 i oppstart og 2,49 per minutt.

Har du ikke abonnement hos NextGenTel, må du sjekke prisen for femsifrede nummer hos din teleoperatør.

Ringe fra utlandet

Salg og kundeservice kan kontaktes på +47 55 52 79 79.

Spørsmål til Kundeservice på epost

Er du kunde og har et konkret spørsmål til Kundeservice, vennligst benytt kontaktskjemaet, slik at vi kan hjelpe deg så raskt og effektivt som mulig.

Har du ikke mulighet til å benytte kontaktskjemaet, send gjerne en epost til firmapost@nextgentel.no. Vær oppmerksom på at behandlingstiden kan være noe lengre enn ved bruk av kontaktskjemaet.

Andre henvendelser

Se mer kontaktinformasjon for NextGenTel.

Brukerklagenemnda

Brukerklagenemnda er opprettet etter avtale mellom tilbydere av elektronisk kommunikasjon og Forbrukerrådet. Brukerklagenemnda skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og avtalepliktige tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester.

Dersom du i din kontakt med NextGenTel føler at din sak ikke har fått en riktig avslutning, kan du ta kontakt med brukerklagenemnda for en nøytral vurdering av saken. Her finner du brukerklagenemnda.

For bedriftskunder

Kontaktinformasjon - Telefon 07978 (hverdager 8-16, lørdag stengt)