Søk på nextgentel.no

Driftsmeldinger

Problem med tilgang til mobilnettet?

Fra den 15.06.2017 har vi oppgradert våre abonnement med "Roam like home"-tjenesten og "Data Rollover". Dette kan medføre at noen av våre kunder som fortsatt har inkludert mobildata igjen vil oppleve problemer med tilgang til mobilnettet. For å rette feilen kan du skru av/på mobiltelefonen.
16.06.2017


Fakturainformasjon

Det er for tiden ingen meldinger.

Kundeservice legger ut driftsmeldinger på denne siden. Dersom en feilsituasjon oppstår utenom åpningstidene til kundeservice, vil feilretting pågå selv om vi ikke legger ut driftsmeldinger.

Status på din bredbåndslinje

I tillegg til disse driftsmeldingene kan det forekomme lokale feil. For å undersøke om du er berørt kan du logge inn på Min Side eller oppgi ditt kundenummer i søkefeltet.

Mobil dekningsutfall

Dersom vi har nedetid på en sender kan du ved hjelp av dette kartet se hvilke områder som er berørt.