<< Tilbake

Kom i gang med internett fra NextGenTel


Brosjyre fiberBrosjyre xDSL



Les mer om hvordan du kobler opp utstyret fra NextGenTel

brukerveiledninger.png#asset:83169



     

    Kundeservice

    • Kontakt oss

      Vi vil gjerne hjelpe deg!

      Se hvordan du kan få hjelp og kontakte oss her.


    • Retningslinjer for sosiale medier

      NextGenTel i sosiale medier. Til kundens beste!

      Facebook finner du informasjon om nye produkter, film- og spillanbefalinger og morsomme konkurranser. Vi oppfordrer deg også til å legge igjen kommentarer eller spørsmål.


      Twitter vil du også kunne holde deg oppdatert på hva vi i NextGenTel driver med. Har du spørsmål til oss, post gjerne til @NextGenTel.


      Vi tar selvsagt imot kundeservicehenvendelser også, både via Facebook og Twitter. Eventuell personlig informasjon (kundenummer, telefonnummer osv.) bør du sende som direktemelding. Av personvernhensyn kan slik informasjon bli fjernet fra offentlig visning. Mer kontaktinformasjon for kundeservice finner du på våre nettsider.


      Retningslinjer for kommentarer: Vi setter stor pris på innhold og kommentarer som gir tilskudd til samtalen, uavhengig av om det er i favør eller disfavør av NextGenTel. Hvis innhold eller kommentarer er støtende, svertende, gjentagende, har ufin språkbruk eller er tatt helt ut av sammenhengen, kan de bli avvist og eventuelt slettet. Dette gjelder også gjentagende kommentarer vedrørende kundesaker som tidligere er behandlet av NextGenTel. Reklame eller annonser for andre produkter kan bli slettet. Poster eller kommentarer fra falske profiler vil bli slettet. Av personvernhensyn vil eventuelle personlige detaljer som legges ut offentlig bli fjernet etter behandling av saken.


      Vi setter stor pris på meninger og setter enda større pris på meninger som er underbygget.


      Personangrep, spam eller ufint språk = #FAIL. Tilfører du noe til diskusjonen = #WIN.


    • Kundesider



      For rask, enkel og alltid tilgjengelig oversikt over abonnementet ditt; last ned appen 'NextGenTel'.

      • Se hastighet inn til ruter
      • Administrere produkter
      • Få oversikt over og betal faktura
      • Enkel administrasjon av wifi
      • Kontakt kundeservice
      • Få driftsmeldinger

      Last ned her:

      NextGenTel Kunde-appNextGenTel Kunde-app




      Her finner du Min Side.

      For å logge inn trenger du mobilnummeret ditt, som er kontaktnummeret du har registrert hos oss. Ved førstegangs aktivering velger du registrer deg nå. Har du glemt passordet ditt, velger du glemt passord.

      Fakturaarkiv

      På MinSide finner du fakturaarkiv i tilfeller der du ønsker å hente ut fakturakopi, ønsker oversikt, aktivere AvtaleGiro eller betale med Vipps.


      Saldo

      Min Side viser saldoen din, og gir deg også betalingsinformasjon dersom noe er registrert ubetalt. Husk at fra du gjør en innbetaling til denne er registrert på kundesidene, kan det gå 1-3 virkedager.


    • Garanti/reklamasjon på varer kjøpt i vår nettbutikk

      Informasjon om garanti/reklamasjon på varer kjøpt i vår nettbutikk

      Dersom du har kjøpt mobiltelefon eller annet datautstyr gjennom mobilbutikken på nextgentel.no, ber vi deg se denne informasjonen ved behov for service, eller dersom du har spørsmål om garanti eller reklamasjon.


      Utstyr kjøpt gjennom moobi.com (gjelder varer kjøpt før 1. juli 2017)

      Du kan starte registrering av service på https://service.moobi.com/home.html ved å fylle ut den etterspurte informasjonen. Det er også mulig å kontakte Moobi på telefon 23 05 00 00 eller på epost ngtprivat@moobi.com NextGenTel Kundeservice kan ikke hjelpe deg ytterligere angående kjøp gjort via Moobi.

    • Nyttig informasjon om MinSide

      Hvordan logge inn første gang?

      1. Gå til minside.nextgentel.no/
      2. Skriv inn mobilnummeret ditt
      3. Les og godta vilkårene
      4. Du får tilsendt en engangskode på SMS som du skriver inn
      5. Opprett et valgfritt passord
      6. Trykk "Neste". Kontoen aktiveres og du kan logge inn


      Viktig informasjon

      • Du må aktivere MinSide for hver unike nettleser/enhet du skal benytte
      • Mobilnummeret ditt må være registrert på abonnementet før innlogging
      • Passordet du oppretter må inneholde:
        • Mellom 8-32 tegn, minst én liten bokstav, én stor bokstav og ett siffer
      • Du har MinSide på nett og mobil
        • Hvis du skal bruke MinSide på mobil, må du laste ned appen her.
      • Du har kun mulighet til å ha registrert ett mobilnummer per kundenummer.
        • For å aktivere flere brukere, må du videresende engangskoden du mottar på SMS til brukerne du stoler på.


      Hva er mulig å gjøre på MinSide?

      • Se hastighet inn til ruter
      • Administrere produkter
      • Enkel administrasjon av wifi
      • Kontakt kundeservice
      • Få oversikt over og betal faktura
      • Få driftsmeldinger


      Hvilken nettleser kan jeg bruke?

      MinSide støtter disse nettleserne:

      • Google Chrome
      • Safari
      • Microsoft Edge
      • Firefox