<< Tilbake

Kundeservice

  • Kontakt oss

    Vi vil gjerne hjelpe deg! Våre åpningstider er:


    Kontakt oss på måten du foretrekker:


    • Chat med oss
      • Vi sitter klare for å hjelpe deg med smått eller stort via Chat.
    • Skriv til oss
      • Opprett en sak via Min Side med det du lurer på. Du må være innlogget for å benytte denne tjenesten.
    • Hjelpesider
      • Finn hjelp på egenhånd gjennom våre hjelpesider.
    • Ring oss
      • 987 07979 (bedriftskunder: 07978 eller 55527978)

    Andre henvendelser? Du finner mer kontaktinformasjon her.



  • Retningslinjer for sosiale medier

    NextGenTel i sosiale medier. Til kundens beste!

    Facebook finner du informasjon om nye produkter, film- og spillanbefalinger og morsomme konkurranser. Vi oppfordrer deg også til å legge igjen kommentarer eller spørsmål.


    Twitter vil du også kunne holde deg oppdatert på hva vi i NextGenTel driver med. Har du spørsmål til oss, post gjerne til @NextGenTel.


    Vi tar selvsagt imot kundeservicehenvendelser også, både via Facebook og Twitter. Eventuell personlig informasjon (kundenummer, telefonnummer osv.) bør du sende som direktemelding. Av personvernhensyn kan slik informasjon bli fjernet fra offentlig visning. Mer kontaktinformasjon for kundeservice finner du på våre nettsider.


    Retningslinjer for kommentarer: Vi setter stor pris på innhold og kommentarer som gir tilskudd til samtalen, uavhengig av om det er i favør eller disfavør av NextGenTel. Hvis innhold eller kommentarer er støtende, svertende, gjentagende, har ufin språkbruk eller er tatt helt ut av sammenhengen, kan de bli avvist og eventuelt slettet. Dette gjelder også gjentagende kommentarer vedrørende kundesaker som tidligere er behandlet av NextGenTel. Reklame eller annonser for andre produkter kan bli slettet. Poster eller kommentarer fra falske profiler vil bli slettet. Av personvernhensyn vil eventuelle personlige detaljer som legges ut offentlig bli fjernet etter behandling av saken.


    Vi setter stor pris på meninger og setter enda større pris på meninger som er underbygget.


    Personangrep, spam eller ufint språk = #FAIL. Tilfører du noe til diskusjonen = #WIN.


  • Kundesider

    Her finner du Min Side.

    For å logge inn trenger du brukernavnet ditt, som er epost-adressen du har registrert som kontaktadresse hos oss. For å få et passord tilsendt, velger du glemt passord. Dersom du har glemt ditt brukernavn, klikk her.

    Fakturaarkiv

    På Min Side finner du fakturaarkiv i tilfeller der du ønsker å hente ut fakturakopi, eller bare ønsker en oversikt. Vi gjør oppmerksom på at siden kun viser faktura som er sendt deg etter du ble flyttet over til våre nye kundesider. Har du behov for eldre fakturakopier, ber vi om at du kontakter oss.


    Saldo

    Min Side viser saldoen din, og gir deg også betalingsinformasjon dersom noe er registrert ubetalt. Husk at fra du gjør en innbetaling til denne er registrert på kundesidene, kan det gå 1-3 virkedager.

  • Garanti/reklamasjon på varer kjøpt i vår nettbutikk

    Informasjon om garanti/reklamasjon på varer kjøpt i vår nettbutikk

    Dersom du har kjøpt mobiltelefon eller annet datautstyr gjennom mobilbutikken på nextgentel.no, ber vi deg se denne informasjonen ved behov for service, eller dersom du har spørsmål om garanti eller reklamasjon.


    Utstyr kjøpt gjennom moobi.com (gjelder varer kjøpt før 1. juli 2017)

    Du kan starte registrering av service på https://service.moobi.com/home.html ved å fylle ut den etterspurte informasjonen. Det er også mulig å kontakte Moobi på telefon 23 05 00 00 eller på epost ngtprivat@moobi.com NextGenTel Kundeservice kan ikke hjelpe deg ytterligere angående kjøp gjort via Moobi.