NextGenTel vil ikke lenger tilby mobil- og mobilt bredbåndsabonnement


Med bakgrunn i selskapets fremtidige strategi, har NextGenTel besluttet å ikke lenger tilby mobil- og mobilt bredbåndsabonnement. Vi har inngått en avtale med Telia som overtar kundeforholdet. I den forbindelse overføres alle våre kunder med mobil- og mobilt bredbåndsabonnement i NextGenTel og Telio. Informasjon om overføringen og nye avtaleforhold sendes ut til alle våre kunder i løpet av uke 7. Det vil derfor ikke lenger være mulig å bestille abonnementer på våre nettsider fra og med 02. februar 2018.




Ofte stilte spørsmål:


Beholder jeg mitt gamle telefonnummer?

Ja.


Hva må jeg gjøre i forbindelse med overføringen til Telia?

Det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Disse vil du motta uke 10 eller 11. Innen 5 virkedager etter mottatt SIM-kort varsles du på SMS om eksakt tidspunkt for aktivering av ditt nye SIM-kort.


Vil jeg miste dekningen på mobiltelefonen ved overføringen?

Nei, ikke så lenge du bytter SIM-kort til avtalt tidspunkt. 


Beholder jeg samme pris og innhold?

Telia jobber for å gi alle våre kunder en god opplevelse i flyttingen. I noen tilfeller vil det være små endringer på datainnhold eller pris, men jevnt over får de fleste ingen endringer. Du får mer informasjon om hva flyttingen betyr for akkurat deg, i brevet som sendes ut i uke 7.


Hva skjer med mine andre produkter?

Overføringen gjelder kun mobilabonnement og mobilt bredbånd. Andre produkter fortsetter som før.


Når får jeg siste faktura?

I februar (faktura har forfall i mars) faktureres du full månedsavgift for mars. På sluttfaktura i april justeres månedsavgiften for mars automatisk i henhold til din overføring til Telia. I tillegg faktureres du for eventuelt annet forbruk frem til du ble overført til ny operatør.


 




Prisoversikt for våre produkter finner du her

Har du andre spørsmål? Kontakt oss gjerne på 987 07979.