Driftsmeldinger



1 driftsmelding:



03.03.2020

Sted: Nye NextGenTel TV

Tjeneste: TV

Beskrivelse:

Fremdrift og utvikling

I høst og vinter flyttes alle TV-kunder gruppevis over på vår helt nye TV-plattform. I uke 45 la vi ut en stor oppdatering av tjenesten, med endringer i utseende, oppdaterte funksjoner og flere feilrettinger. Vi jobber kontinuerlig videre med utvikling av TV-tjenesten. I tiden fremover er dette blant hovedområdene vi jobber med:


  • Undertekster på TV: Vi har en pågående feilsituasjon hvor undertekster ikke viser korrekt i avspilling av opptak, ukesarkiv, start forfra eller ved bruk av pause/spoling.
  • Støtte for Chromecast er midlertidig fjernet mens vi undersøker en problemstilling hvor bildet blir brutt etter ca. 20 minutters casting
  • Noen kunder vil oppleve kornete bilde. Problemet er meldt videre til vår underleverandør som jobber med å finne årsaken til dette.


Feilretting pågår, men vi har foreløpig ikke nøyaktige rettetidspunkt for utfordringene nevnt over. Kundeservice har ikke ytterligere informasjon om disse feilene, men oversikten på denne siden vil oppdateres så snart ny informasjon foreligger.





Meldingene på denne siden oppdateres kun i våre ordinære åpningstider (hverdager 08 – 21 og lørdager 10 – 18).