Driftsmeldinger



1 driftsmelding:



30.08.2019

Beskrivelse:

Forsinkelser ved leveranse av bredbåndslinjer


En av våre underleverandører har i sommer hatt store utfordringer i forbindelse med systemproblemer og manglende montørressurser. På grunn av dette er det et større antall kunder som opplever at de ikke får installert bredbånd/fiber på oppgitt tidspunkt. Det er satt i verk flere tiltak for å bedre situasjonen, men det vil ta noe tid før vår underleverandør er ajour.

Det er verdt å merke seg at dette problemet rammer alle leverandører i områdene som den aktuelle underleverandøren dekker, blant annet NextGenTel og Telenor. Alle rammede parter er i tett dialog med underleverandøren, og vi jobber sammen for å løse denne beklagelige situasjonen så raskt som mulig. Oppdatert informasjon om installasjon vil bli tilsendt ventende kunder fortløpende.

Vi vil på vegne av vår underleverandør beklage de forsinkelsene disse problemene medfører.





Meldingene på denne siden oppdateres kun i våre ordinære åpningstider (hverdager 08 – 21 og lørdager 10 – 18).