Chat med oss

Hei,
Snik deg unna telefonkøen ved å chatte med oss. Vi svarer deg så raskt vi kan!

Automatisk feilsøk

Dersom du har problemer med bredbåndslinjen din, ber vi deg benytte vår automatiske tjeneste for teknisk feilsøk.
Tjenesten vil undersøke din linje, foreslå endringer, og eventuelt melde feilen videre til Kundeservice eller til entreprenør.
De fleste problemer kan løses ved hjelp av vårt automatiske verktøy.



Chat er åpen 8.00 - 20.45,
Lørdag 10.00 - 17.45

  • Bestilling For bestilling av bredbånd, mobil, TV eller andre produkter fra NextGenTel

  • Faktura Har du spørsmål om din NextGenTel-faktura?

  • Teknisk For hjelp med bredbånd, telefoni eller TV.

  • Annet Få informasjon om installasjon, flytting, overføring, ruterforsendelser, eller andre ting du lurer på om ditt abonnement

Få chat-loggen på epost

Etter at du er ferdig å prate med oss, kan du få chat-loggen tilsendt på epost. Vi gjør oppmerksom på at chat-loggen lagres i tilknytning til ditt abonnement når du er logget inn på Min Side. Les mer om NextGenTels behandling av personopplysninger.