Overføring og flytting av ditt abonnement

Flytter du fra adressen du har internett på? Vi kan hjelpe med å flytte abonnementet til ny adresse, eller overføre abonnementet til en ny kunde på adressen du flytter fra.

Overføring og flytting av ditt abonnement

Overføre abonnement

Det er enkelt å gi oss beskjed om ny eier av et internettabonnement. Du kan melde inn en overføring til oss på flere ulike måter:

  • Register overføring raskt og enkelt i MinSide-appen, eller på nett.
  • Kontakte oss på telefon 987 07 979 eller bruke chat på MinSide (merk: det er kun eier av abonnementet som kan melde inn overføring via telefon)

Så enkelt overfører du abonnementet på MinSide

Den enkleste måten å overføre abonnementet ditt på er gjennom MinSide på nett eller i appen. Der kan du registrere overføringen din ved å trykke på de tre prikkene til høyre for adressen din, og deretter "Endre eier av abonnement".

Gå til brukerstøtten NextGenTel Hjelp for å se hvordan du kan melde inn overføring til ny eier på MinSide

Skal du flytte?

Det er mange ting å huske på når du skal flytte. Både strøm og internett er det lurt å ta med på flyttelasset. Ta kontakt med oss i god tid før du flytter, slik at alt er klart til når du flytter inn. Det kan ta inntil fire uker fra du melder flytting til internett er klart på den nye adressen.

Du kan melde flytting ved å:

  • Registrere flytting på MinSide
  • Sende SMS med kodeord FLYTT til 07979
  • Ta kontakt med oss på telefon 987 07 979 eller chat på MinSide

Gå til brukerstøtten NextGenTel Hjelp for å se hvordan du melder flytting av internettabonnement på MinSide.

Loading chat...