Overføring og flytting av ditt abonnement.

Flytter du fra adressen du har bredbånd på? Vi kan hjelpe med å flytte abonnementet til ny adresse eller overføre abonnementet til en ny kunde på adressen du flytter fra.

Overføring og flytting av ditt abonnement.

Overføring av ditt abonnement.

Du kan enkelt registrere en overføring av bredbåndsabonnementet til en ny person.

Det er flere måter du avslutte abonnementet eller overføre det til en ny eier på samme adresse. Begge deler kan du gjøre ved å:

  • Registrere dette på MinSide via app eller nett.
  • Ta kontakt med kudeservice via chat på MinSide eller over telefon 987 07 979

* Oppsigelse eller overføring av abonnement kan bare gjøres av juridisk eier av abonnementet.

Overføre abonnement på MinSide

Den enkleste måten å overføre abonnementet ditt på er gjennom MinSide på nett eller i appen. Der kan du registrere overføringen din ved å trykke på de tre prikkene til høyre for adressen din, og deretter "Endre eier av abonnement".

Les mer informasjon om overføring her

Ønsker du å flytte bredbånd til ny adresse?

Her finner du all informasjon om hvordan du kan flytte med deg bredbåndet ditt til din nye adresse.

Meld fra om flytting i god tid – det kan ta minst fire uker fra du melder flyttingen til vi kan koble opp bredbånd på den nye adressen din.

Du kan melde flytting ved å:

  • Registrere flytting på MinSide
  • Sende SMS med kodeord FLYTT til 07979
  • Ta kontakt med kundesenteret via chat eller telefon 987 07 979

Hvordan melder jeg flytting på MinSide?

  1. Åpne MinSide på nett eller i appen og trykk på de tre små prikkene til høye for adressen din på forsiden (1).
  2. Velg «Flytting» (2)
  3. Fyll ut adressen du skal flytte til og ønsket flyttedato
  4. Saken blir sendt direkte til riktig avdeling og de tar seg av resten. Du får også en bekreftelse på e-post når vi har bestilt flytting til din nye adresse

Se mer informasjon her.