Driftsmeldinger

Her finner du oppdaterte driftsmeldinger for Internett, TV og Telefoni.

Meldingene på denne siden oppdateres i våre ordinære åpningstider (hverdager 08 – 18).

eFaktura 2.0

Gjeldende fra: tirsdag 24. mai 2022

Den gamle versjonen av eFaktura ble avsluttet 15. mai 2022, og for å fortsette å motta faktura fra oss som eFaktura så anbefaler vi alle å velge «Alltid eFaktura» eller «Ja takk til alle» i egen nettbank. Har du allerede valgt «Alltid eFaktura»? Da anbefaler vi at du sjekker: 1. At du har akseptert «Alltid eFaktura» i nettbanken din (banken vil kunne hjelpe deg med å gi aksept) og 2. At kontaktinformasjonen du har registrert hos oss er korrekt og stemmer med det som er registrert i nettbanken. (Vi sender eFaktura 2.0 basert på: navn, fødselsdato, postadresse, mobilnummer og e-postadresse) Lurer du på noe rundt eFaktura så kan du ta kontakt med kundesenteret vårt via MinSide og deretter velge faktura.

Problemer med chat via MinSide

Gjeldende fra: mandag 25. juli 2022

Oppdatering 14:45: Feilen er nå løst og chatten skal fungere som normalt via MinSide. Det er for øyeblikket en feil med chatløsningen vår som gjør at du ikke kommer gjennom til oss på chat via MinSide på nett eller i appen. Vi jobber på spreng med å få fikset feilen, og oppdaterer her så fort vi har ny oppdatering.