Driftsmeldinger

Her finner du oppdaterte driftsmeldinger for Internett, TV og Telefoni.

Meldingene på denne siden oppdateres i våre ordinære åpningstider (hverdager 08 – 18).

eFaktura 2.0

Gjeldende fra: tirsdag 24. mai 2022

Den gamle versjonen av eFaktura ble avsluttet 15. mai 2022, og for å fortsette å motta faktura fra oss som eFaktura så anbefaler vi alle å velge «Alltid eFaktura» eller «Ja takk til alle» i egen nettbank. Har du allerede valgt «Alltid eFaktura»? Da anbefaler vi at du sjekker: -At du har akseptert «Alltid eFaktura» i nettbanken din (banken vil kunne hjelpe deg med å gi aksept) - At kontaktinformasjonen du har registrert hos oss er korrekt og stemmer med det som er registrert i nettbanken. (Vi sender eFaktura 2.0 basert på: navn, fødselsdato, postadresse, mobilnummer og e-postadresse) Lurer du på noe rundt eFaktura så kan du ta kontakt med kundesenteret vårt via MinSide og deretter velge faktura.

Trådløst bredbånd

Gjeldende fra: mandag 27. juni 2022

Enkelte av våre kunder opplever for tiden problemer med nettforbindelsen på trådløst bredbånd. Vi jobber sammen med netteier for å finne en løsning på feilen. Ingen forventet rettetid.

Fiber installasjon

Gjeldende fra: Invalid Date

Enkelte kunder med installasjon av fiber i dag 01.07 kan oppleve problemer med forbindelsen. Dette er på grunn av at byttet fra forrige leverandør ikke er ferdigmeldt. Det jobbes med å aktivere disse manuelt, og vi sender

Broadpark Webmail

Gjeldende fra: mandag 27. juni 2022

Enkelte av våre kunder opplever problemer med Webmail. Våre teknikere er på saken og jobber med å finne en løsning på feilen. Ingen forventet rettetid.