Bransjens mest fornøyde kunder 🎉

For første gang går NextGenTel helt til topps i EPSIs nasjonale kundetilfredshetsmåling for bredbånd i segmentet for privatkunder. Etter å ha vært «årets klatrer» i 2024, viser årets resultat at vi nå har de mest fornøyde kundene i bransjen!

Feiring med konfetti

Kundene merker forskjell

I fjor gjorde vi et stort løft og ble omtalt som «årets klatrer» i EPSI-rapporten for 2024. Det viste at vi var på rett vei – og i år tar vi neste steg.

EPSI 2025-undersøkelsen viser at vi fortsetter å forbedre oss på alle områder, med nye, solide løft i både kundetilfredshet, service, produktkvalitet og verdi for pengene.

For NextGenTel er resultatet et tydelig bevis på at selskapets strategiske satsing på kundeopplevelse, stabilitet og kulturbygging har gitt resultater. Det kundene trekker frem om oss i årets EPSI undersøkelse er:

  • Stabilt bredbånd
  • Konkurransedyktige priser
  • Høy service

Dette er en milepæl for oss – og et tydelig signal fra kundene om at vi leverer bedre enn noen gang.

Tusen takk til alle våre kunder for tilliten, og til våre ansatte for den fantastiske innsatsen som har gjort dette mulig 💚

Vi stopper ikke her – vi skal fortsette å levere kvalitet, stabilitet og den beste kundeopplevelsen i markedet 🙌

Om EPSI

EPSI Norge måler årlig kundetilfredshet i en rekke bransjer. Årets resultater plasserer NextGenTel øverst blant landets bredbåndsleverandører. Rapporten er en oppsummering av en større datainnsamling blant 2400 bredbåndskunder i privat- og bedriftssegmentet.

👉 Hele rapporten kan du lese her

Loading chat...