Kontakt Kundeservice

Vi vil gjerne hjelpe deg! Kontakt oss på måten du foretrekker:

Åpningstider: Hverdager: 10 - 21. Lørdager: 10 - 18. Søndager: Stengt (chat og sosiale medier åpen fra 12-18)



  • Chatliten

    Chat med oss

    Logg inn på chat for raskest svar. Vi løser alle typer henvendelser på chat.


    Åpent 8-20.45. Lørd: 10-17.45. Sønd: 12-17.45

  • Epost

    Skriv til oss

    Opprett en sak via Min Side med det du lurer på. Du må være innlogget for å benytte denne tjenesten. 

  • Pcikon

    Hjelpesider

    Finn hjelp på egenhånd gjennom våre hjelpesider. 

  • Mann3

    Logg inn på Min Side

    Få oversikt over ditt abonnement -  fakturaarkiv, produkter, tjenester, passord og kontaktinformasjon.

  • Phone2

    Ring oss på 987 07979

    Telefon bedriftskunder: 07978 eller 55527978




Hva koster det å ringe til NextGenTel?


Du kan kontakte kundeservice på følgende telefonnumre:
  • 987 07979
    • Dette nummeret er et ordinært åttesifret mobilnummer og belastes med ordinær grunntakst for mobilsamtaler.
  • 07979
    • Det er dyrere å ringe til et femsifret nummer enn til vanlige fasttelefon- eller mobilnummer. Dersom du har fasttelefon eller mobil fra NextGenTel, er prisen 0,89 i oppstart og 2,49 per minutt. Har du ikke abonnement hos NextGenTel, kan du sjekke prisen for femsifrede nummer hos din teleoperatør. NB! I forbindelse med EU-direktiv om forbrukeres kostnader ved å kontakte kundesentre på femsifret nummer, avvikler NextGenTel bruken av telefonnummer 07979.

Ringe fra utlandet?

Fra utlandet kan du kontakte oss på +47 987 07979. Prisen avhenger av hvilket land du ringer fra, og hvilket abonnement du har. Undersøk med din leverandør for detaljer.




Brukerklagenemnda

Brukerklagenemnda er opprettet etter avtale mellom tilbydere av elektronisk kommunikasjon og Forbrukerrådet. Brukerklagenemnda skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og avtalepliktige tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester.Dersom du i din kontakt med NextGenTel føler at din sak ikke har fått en riktig avslutning, kan du ta kontakt med brukerklagenemnda for en nøytral vurdering av saken. Her finner du brukerklagenemnda. Om du har kjøpt en vare i Norge, men ikke har fast opphold her kan du benytte Klageportalen. Her kan du legge inn klage på en vare eller en tjeneste du har kjøpt over nettet, for deretter å få saken behandlet av et klageorgan i det landet hvor den næringsdrivende er registrert.