Kontakt Kundeservice

Vi vil gjerne hjelpe deg! Kontakt oss på måten du foretrekker:

Åpningstider: Hverdager: 9 - 21. Lørdag: 10 - 18. Søndag: Telefon stengt (12 - 18 via Min Side og i sosiale medier). 




  • Chatliten

    Chat med oss

    Vi sitter klare for å hjelpe deg med smått eller stort via Chat. For å chatte må du være innlogget.

  • Epost

    Skriv til oss

    Opprett en sak via Min Side med det du lurer på. Du må være innlogget for å benytte denne tjenesten. 

  • Pcikon

    Hjelpesider

    Finn hjelp på egenhånd gjennom våre hjelpesider. 

  • Mann3

    Problemer med innlogging Min Side?

    Send SMS kodeord "innlogging" med navn og adresse til "07979". Så sender vi deg nytt brukernavn. 

  • Phone2

    Ring oss på 55 52 79 79

    Telefon bedriftskunder: 07978




Hva koster det å ringe til NextGenTel?


Du betaler ordinær pris når du ringer kundeservice på 55 52 79 79 og 07979Har du fasttelefon eller mobil fra NextGenTel, betaler du samme pris uansett hvilket abonnement du har; 0,89 i oppstart og 2,49 per minutt. Har du ikke abonnement hos NextGenTel, må du sjekke prisen for femsifrede nummer hos din teleoperatør.


Ringe fra utlandet?

Salg og kundeservice kan kontaktes på +47 55 52 79 79.




Brukerklagenemnda

Brukerklagenemnda er opprettet etter avtale mellom tilbydere av elektronisk kommunikasjon og Forbrukerrådet. Brukerklagenemnda skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og avtalepliktige tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester.Dersom du i din kontakt med NextGenTel føler at din sak ikke har fått en riktig avslutning, kan du ta kontakt med brukerklagenemnda for en nøytral vurdering av saken. Her finner du brukerklagenemnda.