Kontakt Kundeservice

Vi vil gjerne hjelpe deg! Kontakt oss på måten du foretrekker:

Åpningstider:

  • Snakk med oss: Hverdager 10 - 21. Lørdag 10 - 18. Søndag stengt
  • Skriv til oss: Hverdager 8 – 20.45. Lørdag 10 – 17.45.
  • Pcikon

    Hjelpesider

    Finn hjelp på egen hånd i våre nyttige artikler. 

  • Phone2

    Ring oss på 987 07979

    Bedriftskunder: Ring Proximo på 07978 eller 55527978

Hva koster det å ringe til NextGenTel?


Du kan kontakte kundeservice på følgende telefonnumre:

  • 987 07979: ordinær grunntakst for mobilsamtaler.
  • +47 987 07979: Fra utland. Undersøk pris med din leverandør.
  • 07979: Bruken av dette nummeret avvikles. Det er dyrere å ringe til et femsifret nummer enn til vanlige numre.


Brukerklagenemnda

Brukerklagenemnda er opprettet etter avtale mellom tilbydere av elektronisk kommunikasjon og Forbrukerrådet. Brukerklagenemnda skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og avtalepliktige tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester.Dersom du i din kontakt med NextGenTel føler at din sak ikke har fått en riktig avslutning, kan du ta kontakt med brukerklagenemnda for en nøytral vurdering av saken. Her finner du brukerklagenemnda. Om du har kjøpt en vare i Norge, men ikke har fast opphold her kan du benytte Klageportalen. Her kan du legge inn klage på en vare eller en tjeneste du har kjøpt over nettet, for deretter å få saken behandlet av et klageorgan i det landet hvor den næringsdrivende er registrert.